سه‌شنبه, 1 آبان 1403

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

  • ساعت : ۱۱:۱۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ 
  • کد خبر : ۲۱۷۸۴۴
نشست برنامه ریزی اجرای پروژه مشترك مركز با عنوان "بررسی تاثیر برخی نهاده های تولید خیار گلخانه ای بر كنه های شكارگر آفات گلخانه " با موسسه تحقیقات گیاه پزشكی كشور

روز 25 مهرماه جاری، نشست برنامه ریزی اجرای پروژه مشترک با حضور 9 نفر از مجریان و همکاران پروژه " بررسی تاثیر برخی نهاده های تولید خیار گلخانه ای بر کنه های شکارگر آفات گلخانه " در محل بخش جانورشناسی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی در تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، این پروژه بصورت مشترک داخلی با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران و موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور اجرا خواهد شد. در این جلسه 3 مجری و 6 همکار پروژه در خصوص برنامه ریزی اجرای پروژه بحث و گفتگو نمودند.

شهریار عسگری، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران و مجری مسئول پروژه، توضیحاتی در خصوص اهداف، برنامه ها و اهمیت پروژه ارائه نمود و با توجه به تامین کلنی کنه های شکارگر موجود در دو مجموعه مرکز و موسسه و شروع اقدامات پروژه، ضمن تقسیم کار، وظایف و برنامه های مجریان و همکاران پروژه را یادآور شد. اربابی، مجری و عضو هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی و خانم دهقان، مجری و محقق مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران، در خصوص برنامه ها و نحوه همکاری با سایر همکاران صحبت نمودند و حاضرین نسبت به نحوه ی کار و سوالات فنی و اجرایی، تبادل نظر داشتند. لازم به ذکر است که این پروژه از همکاری دو دانشجوی دکتری و یک دانشجوی کارشناسی ارشد نیز بهره برداری می نماید.

22e520_24photo14115402658.jpg
 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها